Lång dag igår

Igår var det full rulle, gick i skolan 8.30 till 12.05, därefter klippa mig, susa vidare för att ta hand om Pandora, hem och byta om, åka och jobba i tre och en halv timme och sen landa i Flen vid halv elva för att sova hos pojkvännen.
 
Idag blir betydligt lugnare, Therese kommer om 40 minuter och då ska vi jobba Phaffe, Vicke och även Benny en kortis om vi hinner. Stallet ska fixas och så har vi lite utrustning att fixa med. 
 
Jag känner just nu att bloggen inte är så jäkla rolig faktiskt. Ni som följt mig länge vet att bloggen var väldigt mycket roligare förut när jag hade en massa hästar och tävlade varje helg, men så har det inte riktigt varit det här året. Jag har lite roliga grejer på gång till i vår men nu under hösten och vintern får ni nog stå ut med att jag inte har lika mycket att skriva om, det blir mest "Hej, idag red jag Phaffe och sen mockade jag, hejdå" istället för att jag berättar om alla träningar och tävlingar som varit under veckan.
 
Jag har tänkt att jag ska lägga mer tid på att diskutera lite saker i olika inlägg och ta upp åsiktsinläggen jag gjorde förut för att kunna liva upp lite, och så har jag även funderat på att starta en vanlig vardagsblogg på Nouw (förlåt blogg.se) vid sidan av hästbloggen så att jag kanske bloggar dubbelt ett tag. Har inte riktigt bestämt mig än men jag säger såklart till om jag startar ytterligare en blogg som handlar om mitt vardagliga liv, som jag känner att jag har lite för mycket av nu haha.
 
Tror ni att det skulle vara kul med en gästbloggare? Jag kan komma på massor av potentiella gästbloggare som kan berätta om sina hästliv så om det skulle vara intressant så kan jag absolut höra av mig till några av dom, eller om nån av er skulle vilja dela med sig av några inlägg. Skicka ett dm till mig på instagram om ni har tips på någon gästbloggare eller om ni själv skulle kunna tänka er att blogga här så fixar vi det. Kan ju vara en kul idé att bryta mönstret lite nu när jag själv inte har så mycket att skriva om.
 
Det kommer ett inlägg ikväll med bilder från idag så håll utkik!