På rätt väg

Åkte hem från programridningen med en riktigt bra känsla i magen. Redan från att jag satt upp kände jag att hon och jag var på samma spår idag. Vi var verkligen ett team och jobbade bra ihop idag, så härlig känsla! Rund i formen, fin takt Li traven och jag kunde rida fram hennes jättefina spänst i steget. Programmet flöt på bra utan några större missar och vi slutade på 67,8% första gången jag rider ett program på henne. Känns så bra att våran första "start"/programridning verkligen klickade så att vi fick en bra start på våran karriär ihop. Domare var Carolina Mörk och hon tyckte att det inte var några stora grejer alls utan bara detaljer kvar att fila på. Det bästa dom finns är när grovjobbet på en häst och gjort och det vara är finslip kvar. Så himla kul att Pandora och jag kommit dit så fort. Fick jättebra tips som jag kommer ha nytta av på framtida starter och jag passade även på att checka av mitt mål med Pandora med Carolina och enligt henne så är det bara pyttedetaljer kvar att fixa till och sen kommer vi att kunna starta Msv med 65% på direkten. Känns hur bra?? Är så himla nöjd med dagen och ser jättemycket fram emot säsongen med Pandora. Stort stort tack till Sofie för att jag får tävla och träna din fina häst! 



Verkar inte funka att ladda upp bilder nu? Fixar imorgon när jag kommit in till stan och har bättre uppkoppling. Lägger in en gammal bild så länge.