Tillbaka

Nu är jag tillbaka på bloggen och tänkte berätta lite om vad ni missat. Pandora har tränat för Anne två gånger och så har jag ridit henne en gång själv. Hon är jätterolig att rida så det är superkul att jag får rida henne. 


Phaffe har varit på en programridning hos min lagledare och vi red igenom LB1 bara för att känna av läget. Är inte alls nöjd över det programmet och jag tyckte att det var bland det värsta jag gjort.. Vi fick dryga 63% så det var ju ändå hanterbart. Trots allt så fick han fina lovord inför framtiden av Maggan! 

Igår var jag på årsmöte med klubben och fick ta emot pris för att jag och Trusse vunnit klubbens cup för 2016. Jättekul att bli uppmärksammad! Fick även en ros för varje lag jag deltog i under förra året vilket är Elitserien med Benny, Div 2 med Nelson och Trusse samt Div 3 med Vicke och Trusse. Kommer sakna lagkompisarna lite då jag inte kommer att rida något lag i år. 

Förra måndagen hämtade vi även hem lille Gin 😍 Min prins är numera pensionär och står hos en vän till oss som sällskap. Detta innebär att hans sadel är till salu. En lipposadel, 15,5 tum. Hör av er till 0706557759 vid intresse. 

Pandoras outfit från senaste träningen. Schabrak från Equiline
Dressyrskydd från Eskadron. Älskar passformen
Fina priser!
Gins sadel till salu.