Tidplan imorgon

Imorgon tävlar jag första omgången i Div 2 med Trusse! På eftermiddagen ska jag fara till Stockholm med en kompis för att se William Spetzs föreställning. Kommer ha tid att blogga mer på tåget imorgon så det blir bara kort idag.

Tidsplanen ser ut såhär:


Mamma mockar, släpper ut och fodrar

05:00 Upp och hoppa! Packa till Stockholm, göra mig iordning, packa mina tävlingskläder, sätt upp håret i tävlingsknuten, äta frukost och se till att Trusses pass kommer med
06:00 Sadla Trusse och jogga honom
06:30 Putsa Trusses träns, sadel och mina stövlar
07:00 Packa schabrak, padd, lindor och allt annat in i skåpet
07:30 Bada Trusse, reda ut man och svans, olja hovarna, torka ur näsan och ögonen
08:00 Linda benen, sätta på boots och transportskydd samt byt till transportgrimma
08:15 Fläta manen, på med täcke, sista checken så att allt är med och är snyggt iorndning. Packa in allt i bilen
Ca 08:45 Åker