Dagarna

Nuuu kommer äntligen inlägget vi alla väntat på hehe.. Ber om ursäkt för de typ 9 (??) dagar som det inte kommit nått inlägg på men anledningen till detta ligger ute på min Instagram noralunddressage.

Förra veckan i måndags var jag och Pandora på våran första träning tillsammans. Hon är verkligen hur rolig som helst att rida, man får en sån bra känsla och tack vare att hon är så välriden så lär man sig jättemycket. Ser verkligen fram emot nästa tävlingssäsong med henne. Hon är väldigt lik Phaffe i ridningen så man har massor av nytta av träningarna på henne när man rider honom. I helgen ska vi ha Pandora både lördag och söndag så någon av dagarna ska vi träna för Anne.
Veckan flöt på med dressyrpass på både Nelson och Phaffe, i söndags kom Therese så vi red ut på Benny och Vicke ihop.
Igår var jag och mamma i ridhuset med Phaffe. Det gick inte superbra men vi ser tydligt att han och jag utvecklas för varje pass, superkul!!
Vi var på ridbanan idag och det gick betydligt bättre än igår, vi red igenom ett LB-program bara för att få lite program i oss och det gick hur bra som helst. Är jättenöjd över idag.På söndag ska vi rida våran första programridning, spännande!

Har nu suttit och tittat lite på fotbollsgalan, kan säga att jag blir sjukt inspirerad och motiverad av att se dessa duktiga idrottare. Trots att det inte har med ridsport över huvud taget att göra så är det ändå så häftigt att se idrottare som kämpar för sina mål och nått dom, hur inspirerande? För mig spelar det ingen roll att vi inte utövar samma sport, jag blir motiverad själv av att se andras resor och se de nå sina mål trots att det inte alltid varit lätt. Superhäftigt.

Mysigaste 💖
Klippning nr 2 för Nelle detta år 🙄 Han ser ut som en liten nallebjörn..
Alltid lika kul att rida ut med Therese, roligt med nån som gillar farten lika mycket som jag gör 😜