Ändrade planer för dagen

Tyvärr kunde vi inte åka på programridningen vi tänkt då Phaffes vaccination gått ut och vi ville inte riskera nått så istället ägnades förmiddagen åt träning hos Anne med Pandora. Det gick väldigt bra trots snöstormen som höll på att blåsa iväg oss 😅❄️

Vid lunchtid hämtade vi nytt hö och åt lite mat innan vi åkte till Lina och tränade Phaffe. Inte vårat bästa pass direkt men jag fick lite nya insikter och upplevelser som alla är erfarenheter till framtiden. Alltid nyttigt.

Imorgon ska jag åka in till Nyköping på eftermiddagen och ta en fika med efterlängtade Lisa innan jag åker hem och grejar lite i stallet.

Julbelysningen utanför Linas ridhus var väldigt läskig tyckte Phaffe, och julgranen inne i ridhuset var ännu värre 😂 Miljöträning är alltid viktigt
Fick lite feeling och fotade inne på höskullen hos Daisy när vi hämtade hö 😂🌾
Älskar denna gamla fina lada haha, vet inte varför men blir lite nostalgisk när jag är där. Längtar redan tills nästa höskörd! Vi har alltid så kul 💖
#1 - - Daisy:

Jag med! Nästa år blir det väll ännu mer hö 💪