Allmänna tankar

Har en liten plan om att jag och Lisa ska hjälpas åt att rensa sadelkammaren om några veckor och tänkte kolla intresset på nån typ av Bloppis? Har bland annat B-ponnygrejer jag vill bli av med men finns även större/mindre saker som jag vill rensa ut. Lämna en kommentar om intresset finns, annars får jag prova på andra sätt.

Bara jag som tycker att det blivit sämre med bilder på bloggen? Mitt lagringsutrymme är fullt, får sätta mig och rensa igenom det nu ikväll så att jag kan bomba med bilder under helgen.

Tänkte även ha en frågestund nu då det var ett bra tag sen. Lämna en kommentar här eller på instagram så svarar jag på dom under nästa vecka.

Är det inte dags att uppdatera headern och designen på bloggen? Nån som har några förslag eller är duktig på sånt och vill hjälpa till?

Tänkte även fixa en ny intervju med en kändis som jag har gjort nån/några gånger tidigare. Har ni någon som ni skulle vilja veta mer om? Tipsa om människor ni vill att jag ska intervjua samt frågor ni vill framföra så ska jag försöka fixa det i så stor utsträckning som möjligt.

Vill ni att jag ska börja med Temamånaderna igen? Förslag?

#1 - - Daisy:

Hej! Skulle vara jätteintresserad av bloppis (samlare jag är haha) ! Fråga: Tänkte ni ha en häst till i vår?😘😘

#2 - - Anonym:

Skoj med Bloppis. Vi håller koll
/ Anna och Felicia Kohlström