Nybyggets Ridläger

Fick en fråga för ett tag sen angående nybyggets ridläger där avsändaren sett i tidigare inlägg att jag varit där för några år sedan och undrade om jag skulle dit i år.

Ja, det stämmer att jag varit där. Var där första gången när jag var 8 och har efter det varit där 5 år i rad. Har dock inte varit där de senaste två åren och kommer tyvärr inte vara där i år heller, men jag rekommenderar starkt Nybygget till er som funderar på att åka på ridläger i år. Skulle själv säga att de har väldigt bra ledare, ett väl fungerande upplägg, händelserika dagar med både ridning, teori och aktiviteter, välridna ponnyer, mycket att göra utöver hästarna, man får testa på bland annat Working Equitation och Handy Horse och det är väldigt bra mat. Boendet är fint, otroligt lärorika lektionen, bra stämning och trevliga människor. Överlag är det ett komplett ridläger som jag starkt kan rekommendera till er. Staffan och Åsa som äger Nybygget är väldigt omtänksamma människor som sköter det så himla bra. Jag har varit supernöjd över mina vistelser där i alla fall, annars åker man inte dit 5 år i rad, right? 😉 

www.nybyggetsridlager.se