Grym dag

Dagen började med en liten sovmorgon innan jag gick ut i stallet och motionerade 3 hästar ihop med mamma. 

Nelson gick ett dressyrpass med bommar och han skötte sig fint.
 Sen longerade jag Vicke över bommar och även han skötte sig bra. Kul att se hur positiva dom blir av att ha bommar med i arbetet!

Mamma promenerade Benny innan hon åkte till jobbet.

Mockade och fixade stallet innan jag åt mysig våffellunch hos grannen sen åkte jag till Brolöten. Var här runt 4 och jobbade fram tills 7, då hjälpte jag Becca med Beauty. De körde lite bommar dom med och avslutade med några språng. Jättekul att få hjälpa till lite. Inte särskilt bra bildkvalitet i det här inlägget..

Imorgon jobbar jag under dagen, klockan 13:00 kommer mamma hit med Trusse så ska vi träna för Emelie.

#1 - - Elin:

Låter som en bra dag, roligt med bommar!