Jullov

Äntligen kom det efterlängtade jullovet! 😍 Åt ute på stan med ett par kompisar innan jag åkte hem och red ett dressyrpass på Nelson. Även lilla Selma red Gemini samt att en tjej på 10 år har ridit Vicke idag. Oturligt nog har både Phaffe och Nelson lyckats trampa av sig varsin framsko så vi har försökt få tag på våran hovslagare så här innan jul så att de inte får ett allt för långt uppehåll. Förhoppningsvis kommer skorna på innan veckoslutet. 

Imorgon kommer Therese så vi ska rida ut på Benny och Vicke för att inviga lovet. Pandora ska tränas och så ska jag julpynta i stallet tänkte jag. 

Fredagen har jag avsatt för familjen då vi ska till Stockholm på lite äventyr samt julbaka och julhandla. Mysigt! 


Tyvärr har det blivit plusgrader igen så nån vit jul blir det inte i år heller 🙄 Våra hagar klarar inte riktig av att det fryser och snöar och töar och blir geggigt och fryser och snöar igen och töar osv. Det är huuur lerigt som helst så just nu är min högsta önskan till tomten en spolspilta att skölja av all gegga i.. 


Gulligaste Benny! Är det bara jag som älskar sånna här bilder??
Bild från förra veckan då det kom lite snö
Nelson❤️
Älskar denna bilden på Benny. Hoppas att han lever länge💖
Lilla sötnosen Gemini!
Älskade Phaffe, tycker om honom något enormt.
Ny bästis..
#1 - - Anonym:

Snygg shettis den där 😂😉 Kram Sara