Lever lyxliv på hotell

Nu är vi framme i Karlstad sen några timmar tillbaka! 

Benny är installerad i stallet och vi är incheckade på hotellet. Benny fick en fin box med ett tjockt lager spån i. Hans morgonfoder är fixat och han har fått kvällsmat. Innan vi nattade hästarna så red vi ut en sväng, vilket hästarna var väldigt glada över. Det blev en lång resa för hästarna, tror att det tog 3 1/2 timme så det är skönt för dom att få vila ut under natten innan det är dags att tävla. Hästarna installerade sig med ro och vi lämnade dem vid ca 19:30 och åkte till hotellet.

 Jag är ju här med laget så vi bor på samma hotell och har hästarna i samma stall. Hotellet heter Clarion Collection Drott Hotel, ligger mitt i Karlstad centrum och det är väldigt fint här, så vi njuter i fulla drag! 

När vi kom hit så bytte vi om från stallkläder till cevila kläder och åt middag. Det serverades BBQ kyckling med klyftpotatis och salladsbuffé. Supergott! Efter det så gick jag och mina lagkompisar till relax-avdelningen och bastade och badade i en bubbelpool. Vi har bästa uppladdningen! 👌😂 Nu har jag precis duschat och ligger i sängen. Imorgon ska vi ses vid halv nio och äta frukostbuffé ihop! Jag bloggar kanske inget imorgon men ni får ju självklart resultaten mm på måndag!

Sov gott ❤

Maskotarna är med! 💪👇