Heldag i stallet

Idag har jag ridit alla fyra ponnyer, plus städat och mockat stall och sadelkammare. Det tog hela dagen haha ;) Jag började med att rida Trusse och han fick gå ett litet dressyrpass på fältet. Benny fick köra samma. Gin och Vicke gick ganska hårt  igår så de fick varsin uteritt idag. När det var klart gick jag in och tog lite lunch och sen blev det städning av stall och sadelkammare.. Det behövdes ;) Nu är et i  alla fal snyggt och rent överallt.
 
 
Nu ska jag bara ha det lite alla hjärtans dag och mellomys med familjen och taggar inför imorgon. Då ska jag till Brolöten på lite jobb vid ett-tiden. Jag ska dit på onsdag, fredag och lördag också så det är kul att få hjälpa till och vara där
 

GLAD alla hjärtans dag och TACK till alla er som följer och läser min blogg! KRAM! <3