Första Intervjun På Gång

Hej allihopa! Fick önskemål om att intervjua Emilie Nyreröd till min nya idé om att intervjua kändisryttare som jag skrev om i ett tidigare inlägg igår. 

Jag har fått tag på Emilie Nyreröd som är en starkt lysande stjärna som växt något enormt under 2015 och fått ett riktigt namn inom dressyren. 

Hon ville gärna ställa upp på detta, något jag är otroligt tacksam över eftersom att hon är en stor idol för mig.

Nu undrar jag om ni har några speciella frågor till henne? Lämna dom i kommentarerna så skickar jag de till henne ikväll! 

Intervjun kommer upp imorgon, tillsammans med ett inlägg om godbitarna från 2015, så det blir en dag att se fram emot.
#1 - - Anna:

Största rädslan! (Inte om hästar) högsta dröm.

#2 - - Anonym:

Bästa märkena på sadel,träns, täcken, skydd, borstar osv, vad hon vill förbättra med sin egen ridning? Favorit ridsportsafär? Vad fick dig att börja rida? Hur många SM har du ridit?

#3 - - Anonym:

Vad rycker du om att man får tävla på ponny tills man blir 20 år?