Gin

10 POSITVA/NEGATIVA MED GIN

POSITIVT1. Han är erfaren och har lärt mig massor.2. Han litar på mig fullständigt i alla lägen.3. Gör jag rätt går det bra, gör jag fel går det åt hel**ete. Detta är bra för då lär man sig mycket och ser tydligt när man gör fel.4. Han har tagit min ridning till en helt ny nivå.5. Det är tack vare honom jag bloggar.6. Han är lydig, noggrann och rolig att rida.7. Han hoppar allt så länge jag inte tvekar.8. Han är duktig på allt han gör och lär sig tricks fort.9. Han vet när det är allvar och när det är okej att busa.10. Han krånglar nästan aldrig i onödan.NEGATIVA1. Det tar jättelång tid för honom att vänja sig vid andra hästar.2. Han kan bara gå ihop med Vicke.3. Han är expert på att få av sig betesreduceraren.4. Han blir galen när man klipper honom.5. Han sparkar åt höga ljud.6. Han gillar inte sprayer, så som flugspray e.t.c7. Han är liten.. Fast det är ju inte hans fel ;)8. Han blir lurvig tidigt på året, det är inte heller hans fel.9. Han bockar när man petar med spöet.10. Han har så små öron att inga huvor passar :/