Frågestund

Hejhej! Igår ilade Gin för att han har ju gått så mycket nu i helgen och så. Jag vill säga grattis till duktiga Lina Dolk som nu fixat Junior SM kvalen! Som jag sagt i tidigare inlägg så har ju jag en frågestund, ni kan fråga tills på fredag. Ni kan också göra så kallade This or That, det går ut på att ni ska fråga t ex: cola eller fanta? Och så ska jag svara på vad jag tycker. Nu när jag ändå sitter hä'r och bloggar så kan jag ju göra en hiss och diss också!
 
HISS
 
Sommardagar när det är lagom varmt, fläktar lite och solen skiner! Perfekta dagar för en uteritt!
 
 
DISS
 
Hööks har ett jättefcoolt pannband med döskallar på men det finns bara i cob och full. Snälla Hööks! Gör en ponnystorlek också!
 
 Det var lite smått om idag och igår då, och glöm inte bort att fråga på! :)