Tävling på söndag

Hej! Förlåt för att jag inte har bloggat på ett tag. Jag bloggar ju oftast från mobilen men bloggappen har hängt upp sig så det går inte. Jag har varit sjuk tisdag, onsdag och idag då men jag har ridit ändå såklart. I tisdags åkte vi till Jällsjö och tränade Lätt A:4. Gin gjorde sjukt fina ökningar och den förvända galoppen var också fin. Men det finns ju fortfarande massor att slipa och träna på. Igår rakade vi Gin och sedan gick jag en promenad i skogen med honom. Ikväll ska jag träna Lätt A;2 på Finntorp för Anne. På söndag ska jag tävla i Fagersta och vi måste gå upp typ klockan tre på natten... Men roligt ska det bli i alla fall. I  tisdags joggade jag Vicke  och han var pigg och glad, men han bli lätt tung i handen så man måste ha mycket driv på honom. Jag fyllde ju år i måndags och jag fick ett vitt tävlingsschabrak med mitt namn på av min bästa vän Elin, och det var så himla fint! Jag ska ha det på Gin i helgen.
 
Kommer att blogga mer imorgon, om hur det gick på träningen och så. Om ni vill kan jag göra ett inlägg på hur jag förbereder mig, hästen och all utrustning innan tävling?
 
Hejdå!
#1 - - Vilma :

Skriv ett inlägg om hur du förbereder dig själv, hästen och utrustningen inför tävlingar :). Är väldigt intresserad :).