God Jul ♥♡

Hej på er och God jul! Hoppas att ni mår bra på denna afton haha ♥ 
 
Jag är jättenöjd med mina julklappar och har fått lite nya tävlingsgrejer (och andra saker också) och så men jag har ingen bild på grejerna, ärligt talat har jag ingen bild på nått just nu..  Men jag har iaf även köpt julklappar till hästarna, dock inte så mycket men alla fick morötter och massa klappar och pussar. Jag har ingen bild på det HELLER men jag tänkte göra ett litet julklappsinlägg imorgon och då ska jag se om det går att ladda upp bilderna. Det har varit lite krångligt med det.
 
Och vet ni vad jag kom på idag? Jag har alltid känt att det är något med Benny som gör att han ser ut som han gör. Och altså han är ju inte ful, han är jättesöt, men han ser liksom ut som en blandning av korkad, klumpig, förvånad och snäll. Haha jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det, men idag kom jag på vad det är som gör att han alltid har den här minen: han tittar i kors! Ärligt talat så gör han det och idag när jag upptäckte det så höll jag på att skratta ihjäl mig, jag ska försöka få bild på det.
 
Träningen har kommit igång igen! Benny har varit jättefin nu två dar i rad då vi har trimmat dressyr och även Gin känns som vanligt igen. Jag började nästan gråta av glädje när jag kände igenom honom i ridningen igenn. Han har känts så konstig nu ett tag. Jag vet att det är lite snurrigt just nu med vad som har hänt med Gin och varför och sådär, men snaart kommer allt klarna upp. Jag håller på att förbereda ett inlägg där jag kommer att berätta noga.
 
Godnatt och god jul allihopa!
Sedär, det gick! ;)