In progress

Som ni kanske har sett så ser dataversionen av bloggen lite annorlunda ut., och det är för att jag har tänkt byta design och header på bloggen nu. De tidigare bilderna var på hästar som jag inte ens tävlar längre så det var dags för en update. Den är dock inte klar som ni nog förstår men snart så hoppas jag att den ser lite bättre ut. 
 
I onsdags hade jag med mig Phaffe till pandora och red båda på ridbanan där. Phaffe kändes jättefin, vi gör framsteg varje pass vilket känns hur kul som helst. Pandora  var sjukt, galet pigg.. Jag rår inte riktigt på henne när hon blir sådär jäkla explosiv. Trots att hon inte är så stor så blir det rätt mycket power i henne när hon blir för pigg. Vi laddar om inför söndag då det är dags för träning för Anne med båda.
 
Igår fick Selmas bror Adam rida Nelson, nelle skötte sig super. Idag har Phaffe fått gå en promenad med mamma under morgonen och i eftermiddag ska jag till Nyköping. Imorgon ska Nelson och Phaffe ridas.
 
Blir lite sisådär med uppdateringen här på bloggen men jag ska försöka så gott jag kan att hålla er på banan. Tråkiga inlägg utan bilder när jag skriver från min skoldator, men det är iallafall nånting.