Stress stress stress

Oj vilken skillnad det blev när skolan började igen! Proppproppfulla dagar, mycket i skolan redan nu, 5 ponnyer, stallet, bloggen mm. Mycket, tex kompishäng, blir bortvalt och hästlivet kommer framför. Som tur är så har jag så bra kompisar att dom förstår att jag inte får så mycket tid över, och när jag får en liten stunds tid över så går den åt till att vila en liten stund extra. 

Det jag menar är att bloggen blir lite försummad under dessa dagar, det blir liksom sist prioriterat. Jag vet hur gärna ni vill ha inläggen, och ni ska veta att jag anstränger mig för att hinna med bloggen men vissa dagar brister det helt med bloggandet. 

Men nu tänkte jag ta lite som har hänt på dessa fyra dagar utan Blogging. Nelson har blivit vaccinerad för några dagar sen. Han blev lite svullen på halsen efter sprutan så han vilar några dagar tills svullnaden gått ner. Han blir lite bättre varje dag och det är skönt att se. Benny var iväg och tävlade sin första tävling sen skadan idag, en Lätt A:1 i Örebro. Det kändes bra l början, men sen blev det strul med tiden och domaren ropade in mig på banan tidigare än vad min starttid egentligen var, så jag fick 10minuters mindre ridtid, vilket självklart kostade då jag aldrig fick igenom honom det där sista. Han var i två delar under programmet och poängen speglade den dåliga ritten. Blir så besviken när jag vet att vi fått 67% i detta program tidigare och när jag vet att vi kan! 

Well well, nya tag tills elitserien som startar nästa helg!

Apropå elitserien så har jag nu fått hem mina nya PS Of Sweden grejer, bilder kommer!