Stallgänget

Fråga: Hej! Vilka rider/ståruppstallade i ditt stall och hur har ni fördelat arbetet? Har ni några bestämda uppgifter? Tack för en bra blogg! 


Svar: Hej, tack! I stallet är det främst jag och mamma som fixar, men även Sara och Selma som har sin ponny Gemini uppstallad och Vickes medryttare Therese. Vi har inga direkt bestämda uppgifter utan ser man något som behöver göras så fixar man det, vi alla är väldigt måna om hästarna så då blir det automatiskt att man hela tiden går runt och plockar med saker. Det enda jag kan komma på är att Sara brukar mocka helger. Mamma och jag sköter in/utsläpp. Sen är såklart Lisa här väldigt mycket, samt ett par småtjejer som rider titt som tätt. Vi är ett väldigt litet men mysigt stallgäng med bra teamwork! 

Selma och hennes bror Adam på finaste Phaffe
Selma och hennes Gemini
Phaffe, Gemini, jag och Lisa 💖
Sara, Selma och Gemini till vänster, Vicke med lilla Alva på ryggen till höger
Selma och Gemini på träning i ridhuset
Bästisar!
Mamma och min fina Phaffe
Jag och Therese på Nelson och Vicke
Lisa trimmar Nelle
Finaste mamma och min gamla ungponny Trusse på meeting
💖
Lilla Greta som rider här ibland
Favoriter ❤️❤️
Världens bästa hästskötare
Kärleken till dessa djur är enorm
#1 - - Anonym:

Förlåt men du kommer aldrig komma till toppen:)

#2 - - Anonym:

shit as bra "team" elr dagis?!

#3 - - Anonym:

shit as bra "team" elr dagis?!