Rolig vecka

Denna vecka har verkligen varit jätterolig! Hästarna går bra nu och det händer saker hela tiden. Från igår till idag har vi varit på klassresa med alla niorna från kunskapsskolan och vi har verkligen haft superkul. Att få umgås med alla fina vänner är guld värt, tror aldrig att jag haft ett så bra squad som nu 😉 Är lyckligt lottad när det gäller kompisar 🙏🏼 Mamma longerade Phaffe igår och idag ska hon promenera Trusse. Jag sitter och väntar på bussen just nu för att få komma hem, har en massa packning och tvättning att göra. Tidigt imorgon styr vi mot Vetlanda och det efterlängtade championatet som vi tränat så hårt för. Måste tvätta både mina kläder, tävlingskläderna och en del grejer till Trusse samt att jag ska putsa och packa allt. Ikväll ska Trusse även få ta ett bad. Allt måste vara klart ikväll så att vi har så lite som möjligt att göra innan vi åker imorgon. Pappa ställer upp och tar in hästarna imorgon kväll eftersom att vi kommer bo över i Vetlanda under helgen och därför måste allt vara helt förberett med kvällsfoder, vatten, höet och mockning då pappa inte är särskilt insatt i vad hästarna äter och så.

På söndag kväll när vi kommer hem ska jag rida Nelson och på måndag ska Nelson och Phaffe ridas. Trusse kommer att få en veckas vila efter championatet.

På tisdag eftermiddag drar jag och Lisa till efterlängtade Kroatien och stannar tills på söndag 😍🌴✈️ Hur härligt?

Min fina pojke 💕 Vi ska allt visa vad vi går för 💪🏽
Trusse och jag omväxlade med lite hoppning i onsdags. Jag försökte spöka ut dom lite men inte brydde sig han om det 😹
Från kvällsträningen i måndags 🌹