Mot Vetlanda

Nu sitter jag, mamma och Trusses ägare Ami i bilen på väg till Vetlanda med drygt 40 minuter kvar. Klockan är strax efter sju och vi åkte hemifrån vid halv fem ungefär så det blev en väldigt tidig morgon idag. Trusse har bara åkt såhär långt en gång i livet tidigare men vi valde ändå att låta honom få en natt hemma innan tävlingen med ordentlig sömn. Inatt kommer han att få sova i en box på anläggningen. Jag joggade honom lite igår och då kändes han jättefin och jag fick verkligen en bra känsla. Har dock träningsvärken från helvetet sen ett fyspass i skolan men klarade jag av att rida igår så kan jag definitivt göra det idag med, får bara tänka bort det helt enkelt. 
 
Jag har ätit mackor och oboy i bilen och så får jag äta nån lunch när jag ridit klart och Trusse är installerad i boxen.
 
 
Igår kom världens finaste mamma hem med nya vita ridbyxor och ett nytt vitt schabrak till Trusse som vi ska inviga idag. Jag hoppas att det ger tur 💪
 
Ni får en till uppdatering ikväll med lite resultat samt fler bilder.