Helg

Idag skulle jag och Benny ha tävlat men då mamma inte kunde komma ifrån jobbet så blev det inställt tyvärr, det är det värsta med att inte ha eget körkort 😖 Får skaffa en epa och dra hästtransporten efter den 😂

Istället så ska jag idag rida Trusse, Nelson och longera Phaffe samt mocka. I eftermiddag ska jag iväg till Virå och jobba tills 22/23 ungefär.

Nelson tänkte jag markarbeta lite med bommar och småstuds, Trusse får nog göra samma sak. Phaffe ska som sagt longeras.

Imorgon ska den tjejen som eventuellt ska ha hand om Vicke på helger och lov komma hit för lite provridning. Hoppas att hon tycker att han känns bra, dom verkade trivas ihop i hanteringen så det är ju halva inne redan 😉 Vicke skulle bli så glad för en medryttare.

Jag ❤️ Phaffe. Denna ponny är amazing när allt funkar, de bra stunderna vi har ska bli fler och fler 💕🦄
#1 - - Anonym:

Hur lång är du?😆

#2 - - Anonym:

Hur lång är du?😆