NY SPONSOR TILL TEAMET

Igår blev det klart att jag har en ny sponsor till mitt team och det är ingen mindre än Bil & Traktorservice Stigtomta som är en stor återförsäljare av John Deere!

Dom har valt att generöst sponsra med tävlingstäcke och schabrak till hästarna, kläder till mig och en summa pengar som ska läggas på bland annat utrustning till Phaffe, nya tävlingsstövlar och lite nya saker från Back On Track. Minns ni att jag tidigare berättat om att släpet vi har inte är vårat? Jag har faktiskt ett eget släp som har varit trasigt och därför inte går att använda rent funktionellt (och så tycker jag att det är extremt fult också.. 😂) men inte nu längre! Släpet ska lagas och lackas om helt med John Deere-logga och allt så att det matchar helt till bilen jag har möjligheten att få låna. Häftigt va?

 Detta betyder alltså att John Deere/Bil & Traktorservice Stigtomta är min nya huvudsponsor och jag är så otroligt tacksam och glad för detta. Det betyder massor för min satsning att de valt att gå in med ett så stort samarbete och en så pass stor summa pengar. Snart kommer jag och hästarna kunna skina i John Deere-grejer.

Självklart kommer nytt inlägg upp så fort jag fått hem något nytt från John Deere och så fort något nytt är inköpt för deras betydelsefulla pengasumma. 
#1 - - Sophie:

Åh vad kul!! Grattis till sponsorn!!🎉🎉😘

#2 - - Anonym:

Oh va roligt Nora.❤️ Grattis, vi är många som tror på dig o vill hjälpa dig i din satsning ❤️👍❤️

#3 - - kerstin:

bondlurk