Önskeinlägg

Fick ett önskemål om att skriva vilka bloggar jag läser, så jag tänkte ta upp dom nu. Jag har inte så mycket tid att följa en massa bloggar så de jag faktiskt läser är mina absoluta favoriter.

1. www.finest.se/liinadolk

Min absoluta favoritblogg! Massor av fina bilder, intressanta inlägg och helt enkelt skitkul att följa en så pass talangfull tjej. Extra roligt att följa nån när man känner den också.

2. www.ebbadressage.se

En till blogg med mycket fina bilder och bra text. En duktig tjej med fina hästar som är på väg upp i absolut främsta ponnyeliten. Hon har nu på senaste tiden fått förmånen att ta över ponnyn B Capriole och har sen dess tagit ett så långt kliv framåt. Detta är även Nelsons gamla ryttare.
 
3. www.teamvalentin.webblogg.se

Beccas jättebra blogg om både träning och vardag, samt tävling. Man får en bra inblick i hur det är att ha sin häst på Brolöten och man får följa både framgång och motgång.

4. www.nouw.com/dressyrmy

En väldigt mysig blogg om 12åringen My Sandgren som tävlat framgångsrikt på B-ponnyn Stenbroåsens Ante och de har tillsammans bland annat tagit guld i SM två år i rad. Hon har sen en tid tillbaka köpt den internationella tävlingsponnyn Lykkes Chester och håller på för fullt att träna och utvecklas ihop med denna talang till ponny. 


5. www.blogg.agria.se/emeliebrolin

Min tränare Emelie Brolins blogg om livet på Brolöten. Intressant blogg med mycket kloka inlägg och en spännande vardag. I denna blogg finns inget dolt utan Emelie är väldigt öppen och skapar därför en personlig blogg.

6. www.ljungbergfilippaa.blogg.se

En händelserik blogg om både hoppning och dressyr men även vardag som ponnyryttare. Rolig och sprallig tjej som skriver på ett väldigt rakt sätt som man verkligen blir glad av.