Gin

Lilla Gin

Idag ska jag och mamma på en liten roadtrip en bit nedåt i vårt avlånga land, vi ska nämligen hälsa på Gin i hans nya hem! Äntligen ska jag pussa på honom. Han har varit där i ungefär 3 1/2 månad om jag inte minns fel så de har haft god tid på sig att lära känna varandra. Det är tänkt att vi ska åka till ett ridhus och om planen håller så ska jag hålla lektion för Gin och hans lilla tjej, och jag ska även få rida familjens ungponny som jag eventuellt ska ta hem till hösten för lite vidareutveckling i dressyren. Så jag tycker att det ska bli en superspännande dag. Hoppas bara att vi har vädret på vår sida och att det inte är för halt för att kunna åka till ridhuset. 

Idag kommer det bli ganska dålig uppdatering här, men jag ska försöka uppdatera något på vägen ner om vi stannar nånstans där jag har internet, och så får ni ett längre inlägg ikväll eller imorgon bitti om hur det har gått under dagen.

Åh mitt lilla gryn, vad jag saknar dig ❤