Planer

Igår fodrade jag vid halv 6 och det bar sedan iväg på träning med Trusse som ni redan sett bilder ifrån.
Hemma så red jag ett styrkepass med Nelson och trimmade dressyr med Vicke.

Idag var jag uppe vid 6 och blev lite firad, fyller nämligen 14 idag. Var trots det i stallet vid 7 och släppte ut innan jag för en  gångs skull åkte ifrån stallet och träffade en kompis i stan. Händer inte ofta 😉 Hjälpte Edvin med Trusse och promenerade Nelson när jag kom hem, samt mockade. 

Imorgon väntar lite jobb på Brolöten. Fick lugna tider, mellan 9-16 så jag behöver bara gå upp vid 5 imorgon så att jag hinner fodra, släppa ut och åka till Sparreholm där Brolöten ligger. Tar ca 40-50min beroende på vädret. Lovade Becca att trimma Beauty åt henne också eftersom att hon är utomlands.
 Nelson hade en lös sko som han tappade helt idag, såg det när jag nattade dom förut, så han får promeneras tills hovslagaren kommer. Benny och Trusse vilar och mamma står för Vicke imorgon.

 När jag är hemma från Brolöten ska jag packa och tvätta inför träning med 3 st på fredag. Först ska jag träna med Trusse och Vicke för Anne på Ålspånga Säteri, sen hem och byta till Benny, tillbaka till Ålspånga och möta upp laget för vi ska nämligen pröva varandras ponnyer. Riktigt spännande! 

Lördag är vanligt stalljobb och ridning hemma och på Söndag är det programridning hos Dolk för Carolina Mörk med Trusse (LB) och Benny (LA).