Uppladdning

Skåpet är packat, sadeln och tränset är putsat, schabrak och lindor är tvättat, kavajen hänger struken på sin plats och Nelson står nybadad och schamponerad i stallet och sover. Allt är klart, imorgon rullar vi mot Hallsta 07:30. Jag och Lisa går upp 05:45 imorgon och fodrar.

Det blir en spännande dag imorgon, alla ligger väldigt jämnt i tidigare resultat så jag skulle tro att det blir en svår match med jag kommer självklart göra allt för att få upp procenten. Mitt mål för tävlingen är att slå nytt rekord med Nelson i La1. Vi har hittills bara ridit en LA och då fick vi 63% trots att han var supersur och jag var väldigt missnöjd efteråt.. Well well, nya tag imorgon och vi ska baske mig inte göra samma misstag igen.

Idag har vi grejat massor i stallet och ridit Vicke och Phaffe. Imorgon efter tävlingen ska vi rida Benny, Vicke och Phaffe. Jag ska till Brolöten på söndag så eventuellt åker jag dit redan imorgon kväll om det är så att jag behövs ända från morgonfodringen vid 06:30. När jag kommer hem på söndag eftermiddag/kväll så ska jag bara rida Phaffe och mocka boxarna.

Lisa har redan somnat och jag borde nog följa hennes exempel så att jag orkar prestera på topp imorgon.

Tack alla som gör detta möjligt, inklusive er bloggläsare. Älskar er ❤️

#1 - - Daisy:

Lycka till 💕

#2 - - Michelle:

Blogga om tävlingen