Trött

Gick upp vid fyra imorse som ni vet, vi åkte mot Örebro vid 6 och jag hade starttid 09:17. Benny kändes väldigt trött idag, lite snubblig och trött i benen, gamla gubben 💕 Vissa saker var bättre än andra och vi hade inga missar egentligen utan det var mest småsaker och att han var väldigt trött idag då. Vi fick 62,985% i en regional P1 och kom på tredjeplats precis utanför placering. Finaste Benny som hävdar sig i medelsvår dressyr trots en snubbeldag ❤️


Tävlingsplatsen var fin och underlaget var bra på både framridningen och tävlingsbanan. Stort plus var även de fina goodiebagsen vi ryttare fick! (Älskar goodiebags)

När vi kom hem runt 12-13 så åt jag snabblunch innan jag och mamma red ut en sväng på Phaffe och Vicke. Därefter red jag ett lite längre dressyrpass på Trusse, en stor guldstjärna till honom idag! Imorgon får han följa med på träning.

Medans jag red Trusse mockade mamma innan vi tog tidig kväll. Jag känner mig helt slut, konstigt nog. Tror nog att både jag och Benny var trötta idag.

Imorgon ska alla hästarna utom Benny ridas, jag går i skolan 8:25-14:00 och är hemma runt halv fyra (J**la bussar...) Jag och mamma hjälps åt så kommer vi hinna alla ponnyer som ska ridas 👌🏻🐴

Håller på att ladda upp bilderna från idag med mitt internet segar sig lite så dom kommer i ett separat inlägg när uppladdningen är klar!