Fantastiskt Flow

Wow hörni, vilket flow jag hamnat i just nu! Efter en längre tids svacka klättrade vi upp ur gropen ännu starkare än tidigare.

Jag har utvecklats massor i min ridning och alla hästarna går superbra. Nelson är frisk och har blivit mycket starkare i sin bärighet jämfört med innan, Benny och jag är tillbaka på banan efter en djup svacka där vi satt fast, Vicke är redo för omgång två av division 3 nästa helg och Trusse har gått så enormt bra de senaste träningarna att det inte ens går att beskriva! Vilken känsla jag har haft på honom, sitter bara och ler hela tiden. Hans gångarter har utvecklats helt galet mycket nu och han har tagit ett stort kliv framåt.

Man blir så himla motiverad av dessa flow, jag blir helt sprallig i hela mig bara av att tänka på det! Särskilt glad är jag över Trusse och Nelson, dels för att Nelson blivit frisk och är på väldigt god väg och för att Trusse är så sjukt härlig att rida nu och vi har massor på gång denna säsong som även blir min sista säsong på B-ponny. Han ska på Gripens RFs sommarmeeting, USM i Skåne och 5-årschampionat i september innan jag är klar med honom, samt en hel drös med vanliga tävlingar. I helgen ska vi till Mälarhöjden och har chans att sätta nya kval till både SM och 5-årschamp så vi håller tummar och tår för att vi får till det trots ston och mycket rörelse runt omkring banan.

Vecka 22 har jag praktik på Brolöten i tre dagar ihop med Michelle och jag är så himla glad för det. Ska bli jättekul!

Känner mig alldeles bubblig när det går såhär bra med ponnyerna och man har hela säsongen framför sig. 

Nu jäklar ska vi träna 💪💨