Resultat från elitserien omgång två

Hej allihopa! Förlåt för död blogg de sista dagarna. 

Iallafall så kändes Benny jättefin på framridningen, både han och jag hade bra fokus och vi fick till en bra framridning med exakt rätt tidsplan så det blev lagom länge. Inne på banan fick vi lite småmissar här och där, tex i åttvolterna och så blev båda upp tidningarna lite vid sidan, onödig ryttarmiss. Hela galoppdelen blev bra, särskilt ökningen. Uppställningarna och andra slutan blev väldigt bra också. Dessutom så är det hård bedömning eftersom att det är kval till lag-SM. Jag känner själv att jag blev rättvist bedömd och fick nästan 60%. Det kan låta lite lågt men med tanke på att jag knappt ridit Benny sista tiden pga skadan så är jag väldigt nöjd. Hade även ett litet personligt mål som vi uppfyllde. Vi är helt enkelt nöjda med helgen och presterade bra med tanke på förutsättningarna! Nu ikväll ska vi iväg och träna med laget. Vi ska rida igenom FEI lagtävlansprogrammet inför omgång tre som går i Mantorp nästanästa helg.
#1 - - Josefine ♔:

Vilken söt häst! :D

#2 - - Anonym:

Finalen går i Fei inledande o inte i fei lagtävlan 😊