Fråga och svar

Kommenterat inlägg: Åsiktsinlägg - Ponnyryttarna som blev avstängda från NM
Kommentar: Skrev inte Lina typ exakt likadant?
Kommentar ifrån: Anonym
 
Svar: Hej anonym! Först och främst, jag tycker att det är jättekul att få veta vem det är som undrar saker när ni kommenterar, det är inte så roligt att jämt behöva skriva att kommentaren är ifrån en anonym utan det är mycket roligare att få en avsändare :)
Jag hade faktiskt inte ens läst Linas inlägg om detta föränns du uppmärksammade mig på att våra inlägg var ganska lika. Jag letade upp det inlägget på hennes blogg och såg att mycket av det vi skrivit matchade, precis som du sa. Jag tror att det beror på att vi helt enkelt tycker likadant angående det här, alltså att det är förjävligt, rent ut sagt, att vara på en fest när man är ute på ett stort mästerskap. Jag började leta efter fler bloggare som skrivit om detta och hittade fler inlägg än bara Linas där det var folk som höll med. Även där så var det mycket som var likt både mitt och Linas. Tex så var det många bloggare som räknade upp hur mycket det  var att göra på ett meeting och att det verkligen inte fanns nån tid till att ha en  fest. Jag såg även att det var två olika sorters inlägg: vissa tyckte att det var dåligt gjort av ryttarna, medans andra tycker att det är förbundets fel. Det är svårt att skriva ett sådant här inlägg med helt egna ord, för även om det är du som suttit och skrivit inlägget själv så finns det andra inlägg som är lika ditt, och detta på grund av att det är en så pass uppmärksammad debatt att många skrivit om det. Och jag har reagerat flera gånger på att sånt jag skrivit mina åsikter om i min blogg går att hitta liknande i Linas blogg så det har hänt långt innan detta också att hon och jag håller med varandra om saker.  
 
Det är bra att ni frågar om ni undrar något! Självklart så besvarar jag dem, ibland i inlägg och ibland så besvarar jag era frågor i kommentarsfältet.