Åsiktsinlägg introduktion

Hej! 

Jag hade tänkt börja med en grej som jag kommer att kalla "Åsiktsinlägg". 

I dessa inlägg kommer jag att uttrycka mina åsikter om tex olika produkter, sånt som händer i hästvärlden,  hästhållning, olika regler som finns mm. Ni kommer alltså att få höra mina åsikter om det mesta!

Jag ska försöka göra minst ett Åsiktsinlägg i veckan men förhoppningsvis två. 

Syftet med dessa inlägg är framförallt för att ni ska få höra mina tanka kring olika ämnen, men även för att ni ska få er en tankeställare och börja se saker från andra vinklar och för att kunna utveckla era tankar inom ämnen som ni kanske inte varit så insatta i tidigare!

I slutet av varje åsiktsinlägg kommer jag att ställa följdfrågor till er som ni kan fundera på, antingen för er själva eller kommentera era tankar.

Jag tror att inläggen kommer att bli intressanta och jag hoppas att även ni tycker det för det är ju det viktigaste! 

Om ni har något som ni vill höra min åsikt om så är det bara att höra av sig på ett eller annat vis! 😉👌

#1 - - Lisa:

Jätte bra idé!😘

#2 - - Lisa:

Jätte bra idé!😘