INKÖPSLISTA INFÖR SIHS

 
Jag har lite saker jag planerar att köpa som jag tänkte ta i ett inlägg. Kommer ju självklart inte köpa allt, eller ja, antagligen inte, men det kan ju vara bra att ha nån som helst aning om vad som behövs osv.
 
1. Jag kommer först och främst köpa hästgodis då det är slut, och då är mitt självklara val PS Of Swedens hästgodis som du plockar ut själv som vanligt godis man köper på typ Ica. Väldigt smart då du kan blanda olika smaker och olika mängd hur du vill. Finns smaker från lakrits och jordgubb till papaya och vitlök, kort sagt typ allt! Bra pris och självklart hög kvalitét på godiset. Jag är noga med vad jag stoppar i mina hästar och därför är det skönt att PS godis är ekologiskt.
 
2. Ett fint tävlingsländtäcke. Jag behöver ett  lite extra snyggt ländtäcke att ha på tävling. Min tävlingssäsong börjar redan i Januari och då är det ju självklart att hästarna behöver ländtäcke eftersom att de är klippta. Jag har kikat lite på PS eftersom att de är både väldigt snygga och gjorda i ull och det värmer bra.
 
3. Ridkläder. Jag vet att det är lite oklart att skriva bara ridkläder eftersom att det finns tusentals olika sorter, men jag behöver verkligen allt just nu. Jag har en ganska rejäl brist på ridkläder, främst ridbyxor, ridstrumpor och långärmade tröjor. Märke spelar större roll.
 
4. En snygg, blingig huva att tävla i. Mina huvor är ganska basic och jag skulle vilja ha en lite blingigare, helst svart. Får kolla vad jag hittar. Jag vet att Börjes har haft snygga till ett bra pris så jag ska hålla ögonen öppna.
 
5. Benlindor. Jag har lindor i precis alla färger utom de tre mest basic: Marinblått, svart och brunt. Jag ska främst kika efter svarta och marina. Svarta  har jag sett superdupersnygga på PS hemsida så om jag har tur så har de nått bra mässpris. Marina kvittar vilket märke. Jag har ett par marina med glitter i men jag skulle vilja ha ett par stilrenare.
 
6. Ett blingigt ridspö att tävla i. Har sett snygga på Börjes och HKM Sports. Det ska vara ett svart dressyrspö med blingbling på.
 
7. Snyggare handskar. Antingen ett par från Lyckås eller från Roeckl. Helst Roeckl då jag alltid velat ha ett par därifrån, isåfall blir det svarta!
 
8. Tävlingsboots. Ett par riktigt snygga, antingen med fluff, bling eller lack. Men det skulle vara jäkligt gött med allt samtidigt. Ett par herrejössesboots att tävla i! Jag vet att BR brukar ha snygga boots och BR brukar säljas från Lyckås så får kolla deras monter.
 
9. Sist men inte minst så har jag haft ögonen på märket Glööckler ett tag. Så om något därifrån dyker upp så slår jag nog till.
 
 
Det lär även bli en hel del skötselgrejer och annat smått.