Haul Höökshaul

HÖÖKS HAUL

Igår var jag och mamma på Hööks och köpte lite grejer som jag behövde och saker som hästarna behövde. I det här inlägget tänkte jag visa de grejerna vi köpte, tyvärr så har jag inga egna bilder men jag tänkte att jag kunde låna de från Hööks hemsida.
 
Först och främst köpte vi det jag behöver mest, tävlingsridstövlar. När man rider och tävlar så mycket som jag gör så slits stövlarna lätt och blir ganska fula med tiden så jag behöver skilja på tränings och tävlingsstövlar. Nu blev det i alla fall ett par riktig snygga som jag har kollat på ett tag
De här stövlarna heter Marseille. Lack och blingbling = Älskar det. De kostade 1 599 kr.
Hästgodiset var nästan slut så nu när vi ändå var där så passade vi på att köpa lite nytt. 2.5 kg knabbersticks, kostade ca 129 kr ifrån Effol.
 
Mina lädersporremmar åt hunden upp så nu hade jag bara fula hemmaremmar som var vävda så nu köpte vi nya i läder som är till tävling. De kommer ifrån Claridge house och kostade ca 99 kr.
Nýa ridhandskar, kostade 119 kr ifrån CRW.
Och så blev det även lite skötsel och vårdgrejer till pollarna, arnika gel, liniment och glansspray och en ny putssvamp till lädret.
 
 
Kommer att komma ett inlägg om förslag på nya kavajer då jag ska köpa ny så då får ni hjälpa mig med era åsikter.
 
Ha det så bra :)