Gin

Tack för allt Gin

Inom kort byter Gin ryttare. Idag blev våran sista start. Jag har mycket att tacka Gin för. Det är tack vare honom jag kan det jag kan idag. Gin är min kung, min diamant. Ingen kommer kunna ersätta honom, ingen kan ta hans plats. Han kommer lämna ett stort tomrum efter sig. Han har en speciell plats i mitt hjärta, en plats som bara är hans. En plats som ingen kan ta. På din rygg är jag aldrig rädd. Jag litar på dig fullt ut. Det är dig jag kommit närmast av alla mina hästar. Egentligen gillar jag inte att favorisera mina hästar, men jag måste säga att du är min favorit. Det har inte alltid varit en dans på rosor, men oj vad kul vi har haft, du och jag. Min lilla fina GinnePinne. Jag vill hedra dig. Tacka dig för att jag är den jag är idag, för det är till stor del din förtjänst. Tacka dig för att du tog mig till en helt ny nivå. 

Du kommer alltid att vara min kung. Du kommer lämna ett  tomrum och stor saknad efter dig.

Tack 💜