Haul Höökshaul

Hööks Haul

Idag var jag,  Ida och mamma på Hööks och shoppade så i detta inlägg blir det en haul på det helt enkelt! 

Det första som hamnade i korgen var hästgodis. Märket är Effol, smaken är äpple. Den kostade 49kr. Köpte även en rosa mikrofibersvamp och den kostade 29kr.
En grimma från JH Collection med matchande grimskaft. Grimman kostade 129kr och grimskaftet kostade 49kr. Grimskaftet är samma blåa färg som grimman,bilden gör inte färgen rättvisa.

Ett äppelgrönt och gräsgröntrandigt flugpannband att ha på tränsen när man rider ut. 29kr.
Ghj

Marinblåa ridstrumpor med spets. Spetsen syns inte så tydligt när man har svarta ridbyxor men det är tänkt att det ska bli ett par tävlingsstrumpor och då har jag dom till vita byxor och då syns spetsen mer. 39kr och ärket var Classic Ridning Wear.
Ett ljusblått pannband från JH Collection. Det kostade 79kr. Kommer bli skönt att ha i höst/vinter.
Ett helt galet snyggt täcke som jag kommer att ha till  tävling.det är från JH Collection och kostar ordinarie pris 800kr men var nu på 50% rabatt. Det är Idas häst Murphy som fick vara bloggmodell till täcket.

Mamma köpte även en del grejer, nya tyglar, schabrak och borstar till Vicke och en ny hjälm och lite sånt. Vi köpte även skötselsaker så som flugspray och svampar. Mycket av det jag köpte var på halva priset nu på sommarean! 

#1 - - Anonym:

Vilken ponny är det?

Svar: Min kompis ponny Murphy :)
Nora Lund