Getting crazy

Dumma dumma dumma internet!! Det la av för ca 1 vecka sen och har inte funkat för fem öre sen dess. Jag får panik när jag inte kan blogga, jag tycker ju att det är så roligt! Men nu har vi pratat med våran operatör till internetet och vi har gjort en massa uppdateringar mm så nu ska det med största sannolikhet fungera. Som tur var så var ni ju förvarnade på att det kunde lägga av när som helst så jag hoppas att ni visste varför jag inte bloggade. Jag ber omm ursäkt för att ni fått vänta, men jag lider minst lika mycket som ni när jag inte kan blogga. Jag vet att ni vill läsa nya inlägg, och ni vet att jag älskar att blogga och att jag nästan går ihjäl när jag inte kan blogga. 

Mycket saker har hänt sen sist, men för att detta inte ska bli ett allt för utdraget inlägg så kommer allt det att komma separat.

#1 - - Anonym:

Ska inte du vara på brolöten något i sommar