PÅ GÅNG - I VECKAN

Nu i veckan så händer det väldigt mycket, så jag tänkte gå igenom det lite grann nu.
 
 
IGÅR var jag ledig och då passade vi på att boka träning. Jag tog med mig Gin och Vicke till Finntorp oh tränade för Anne. Gin gick sin andra träning efter vilan och Vicke gick sin första. Anne tyckte att Gin var bättre än sist, han hade mer Power och gick på bättre och var stadigare i formen än sist. Vicke gick sin första träning och han fick gå med snodd  på så att vi kunde koncentrera  oss fullt på att böja och mjuka upp i sidorna. Vi gjorde en rolig övning, volter vid A, B, och E och nere vid C red jag över bommar på böjda spår. Först i trav och sen galopp.
 
 
IDAG var det meningen att jag och Trusse skulle åka till Mörtbol Ridcenter och rida i ridhuset där, men då jag fått en jättejobbig migrän under dagen så blir det tyvärr ingen då jag knappt kn gå utan att et känns som att mit huvud ska sprängas. Sen så var mammas kompis Malin och hennes lilla dotter Emmy här under dagen så Emmy red Gin så att han fick en skrittur och mamma tog med Trusse på promenaden.
 
IMORGON ska jag åka med Benny till Finntorp och träna igenom Lagtävlansprogrammet för ponnyallsvenskan.
 
PÅ TORSDAG ska jag träna hemma vad jag vet just nu och det blir samma PÅ FREDAG
 
 
 
PÅ LÖRDAG ska jag och Trusse åka till Mörtbol och rida en Lätt D ( Tro att det blir Lätt D:3) på en programridning! Hans första :)
 
PÅ SÖNDAG ska jag åka till Katrineholms RF och tävla årets först  tävling med Benny, Lagtävlasnprogrammet.
Så det ska bli riktigt kul!
 
 
HAR MASSOR ME NYA BILDER PÅ G NU SÅ HÅLL UUT!