tävlingsresultat

 
 Benny och jag tävlade igår och han kändes fin på framridningen och sista varvet i collectingring kändes riktigt bra. När jag red in på banan så var det tydligen något jättejätteläskigt i ett hörn (Det var fler hästar s blivit rädda i det hörnet)  så Benny kastade sig och var spänds så fort men kom i närheten så det blev inga bra procent den här gången tyvärr. Men hästar är djur och det är inget att göra åt. Nya tag nästa gång.
 
När jag kom hem tog jag Vicke på ett dressyrpass. Han var jättefin och mjuk i sidorna i både trav och galopp så jag var jättenöjd med honom. Efter Vicke var det Trusses tur. Vi red galoppvolter och tränade fattningar. Han var riktigt pigg och framåt igår.Innan kvällsfodringen gick jag och mamma kvällspromenad med Gin och Trusse.
 
Ponny dagen lång :)
Vaknade 05:00 och gick och la mig vid 22:30 
 
#1 - - Daisy:

Gud vad kuuuuuuul Fina TRUSSE pussa från mig

😘😃🐴🐴🐴🐴🐴🐴

DAISY