Helt slut

Har spenderat större delen av mitt sportlov på Brolöten tillsammans med Rebecca och Kristin. Det har varit väldigt, väldigt roligt men samtidigt jobbigt att behöva gå upp halv sex och jobba 100% fram till 19.30-20.00 varje dag. Inga sovmornar här inte ;) Nu över helgen tog jag med mig Benny och Gin så jag har fått massa bra träning och inspiration över lovet.

Fick även med mig mina två nya kaniner hem från Brolöten som är deras egna uppfödningar. Bilder på de kommer.

Trusse har vilat från ridning under mina dagar på Brolöten men mamma har gått promenader med honom i skogen, Imorgon tänkte vi ta med honom till ridhuset och fortsätta hårdträna inför Grevagården och ridprov den 28 mars.

Tyvärr kort och snabbt inlägg men bättre än inget! Och vet ni vad? Idag firar bloggen 2 år och 1 månad :)
#1 - - Daisy:

Hej Edvin sa att du fyllde år så att jag tänkte gratta dig på bloggen i stället smart va!😜😃😱😃😃😃


GRATTIS🎁🎊🎉