Brolöten

Igår vr jag på Brolöten och jobbade halvdag. Red en liten jättesöt ponny som heter Amanda när jag kom dit. Hon är bara 5 år så hon kn inte så mycket men hon skötte sig fint och var väldigt duktig igår. Samtidigt som jag red så red Lina Copper  och Becka red Beauty. Efter det fick jag hjälpa Sofia att borsta en stor (!) häst som hade  värdens tyngsta hovar och världens största huvud. Jag och Becka städade hela foderkammaren och moppade golvet  en av sadelkammarna. Sen fick vi hjälp till att natta 4-5 hästar och sen skulle Becka tyvärr åka hem. Lina åkte hem vi dtre-tiden. Jag stannade kvar till halv sju ungefär så jag sopade stallet och hjälpte Sofia med att natta Briman. Så det var en riktigt rolig dag igår. Så nu taggar vi onsdag när jag ska dit igen :)
 
 
Här är lite bilder ifrån deras hemsida
 

Här ser ni framsidan av stallet.

Här finns det toa och jag tror att det är rum till lägerbarnen också men jag är inte riktigt säker...

Boningshus.
En grusväg...
Här är stallets ena långsida Ska försöka fix lite bilder på ridhuset och skrittmaskinen också :)