SWEDEN INTERNATIONAL HORSESHOW HAUL

 
Hej allihopa, äntligen så kommer stockholmshaulen! Jag köpte faktiskt inte så mycket om jag ska vara ärlig, men jag fick ju också lite mindre än hälften av pengarna över så jag tänkte internetbeställa lite ifrån PS, Equstrian Stockholm och Lyckås. Men jag kör igång direkt så att det inte blir ett allt för utdraget inlägg. Ber om ursäkt i förhand för dålig kvalitét på bilderna men de är tagna med min mobil och inte med kameran.
 
Först på listan med inköp stod ett par snygga tävlingsboots, gärna från BR. Och vad hittade jag om inte ett par svarta glitterboots från BR på mässpris?! Så himla snygga, endast 150 kr från Strömsbergs Gårds monter.
 
I Börjes monter hittade jag ett par snygga, grå lindor med brett spänne och bling. De var på mässpris för 100kr så jag var bara tvungen att slå till. Kvalitén på blinget var sådär så vi får se hur länge det håller men eftersom att de var så pass billiga så tänker jag mest att det får hålla så länge det håller. Det är fyra st men bara två på bilden. Inget som jag tänkt köpa utan dessa köpte jag mest på impuls..
Även ett par marinblåa lindor stod på listan och hittade då dessa ifrån Kyro Riding Gear som föll mig i smaken. Superfin blå färg och snyggt bling på spännet. Drygt 300kr.
Och mina efterlängtade Roeckl handskar, äntligen mina! De flesta montrarna hade dessa men i fel storlek så när jag hittade rätt så var det drömmen! Jag har ganska små händer, storlek 6, och de flesta hade 8 som minst så ni förstår ju att det blev för stort.. Och fanns det i rätt storlek så var det fel färg eftersom att jag vill ha svarta. Men dessa hittade jag på ett mässpris så de kostade ca 400 vilket är billigt för ett par Roeckl.
Lite godis till hästarna blev det också, precis som jag planerat. Självklart så valde jag PS godis som jag skrev tidigare. Vet inte riktigt hur mycket det blev men det är mer än vad som syns i bild. Allt till priset av 100 kr. Billigt för så genomtänkt och nyttigt EKO-godis.
En Likit Treat Bar med körsbärssmak. Var spännande att testa nytt. Har hittills bara gett den till Trusse men av honom fick den godkänt :) 10 kr från Börjes (Rea) och SÅ värt det!!
 
St Hippolyt och Pavo delade ut gratis foderprover. Av St Hippolyt fick jag två olika müslisorter och en Irish Mash. Av Pavo fick jag en havrefri müsli för sporthästar. St Hippolyt Irish Mash har jag provat tidigare men ingen av müslisarna så det ska bli kul att testa, särskilt Pavos ser extra intressant ut. St Hippolyts prover kom i en tygkasse och dessa tygkassar är superbra att hänga på boxdörrarna med stallbandage i.
 
Tänkte internetbeställa Lyckås handskar (Kika in hos Becca på www.teamvalentin.webblogg.se för att se en bra bild på dessa) svarta lindor från PS och ett schabrak med Stay Dry-effekt från Equstrian Stockholm.
 
Köpte även lite grejer till mig själv från Victorias Secret och så men det känns inte så relevant här.
 
 
#1 - - Anonym:

Hur många läsare har du?