10 POSITIVA/NEGATiVA MED BENNY

POSITIVA1. Han är utbildad väldigt högt och kan ALLT.2. Dem allra flesta kan rida honom.3. Han ökar traven som en gud.4. Han är snäll att ha och göra med.5. Han är duktig att lasta och sko.6. Han är stor och jag kan rida honom länge.7. Vi får låna honom tills han dör.8. Han är mysig och fin.9. Han gör alltid sitt bästa och surar inte ihop om man råkar göra fel.10. Han lär mig massor och är rolig att rida.NEGATIVA1. Han hugger efter Gins rumpa när han stär i boxen och Gin i stallgången.2. Han är svårfångad när han vill.3. Han är så stor att jag bara har ett fåtal grejer som passar eftersom att allt mitt är i storlek ponny.4. Han boxvandrar.5. Han drar antingen upp eller ner huvudet jättemycket när man tränsar.6. Är man inte på honom från början blir han jätteseg.7. Hans svans är alltid trasslig.8. Han rullar sig alltid i hagens dammhål.9. Han är jättetrög att lyfta bakhovarna på. (Vet att jag låter som värsta nybörjaren ;) )10. Han segar lite i bakdelsvändningarna.Blev lite onödiga smågrejer där i slutet, men jaja.
#1 - - Daisy:

De där med Gins rumpa var ju faktiskt kul:-) 😀😃