önskeinlägg

Jag har fått ett önskemål om att göra ett inlägg om vad jag packar med mig på meeting så det tänkte jag göra nu! 
 
 
TILL HÄSTEN
 
* Sadel och träns
* Vita skydd/lindor och vanliga benskydd
* Lika många vita schabrak som dagar ( Är vi dar i tre dagar har jag ett vitt för varje dag)
* Ett "vanligt" schabrak
* En finare grimma och grimskaft
* Täcken som passar till vädret
* Borstar, gummisnoddar, vaselin, glansspray, flugspray, schampo, tvättsvamp, sax och ryckkniv, solhelosan, liniment, Radital och hovolja
* Möjligen ländtäcke
 
I TRAILERN HAR HÄSTEN DETTA
 
* Lädergrimma med nos och nackludd
* Transportskydd runt om / transportlindor och boots
* Transporttäcke
* svansskydd
 
 
SMÅPRYLAR
 
* En blingig nummerbricka och minst en extra
* Läderhåltång
* Lädersmörj och putssvamp
* Trasa
* Extra sporremmar och extra pannband
 
 
TILL MIG
 
* Min tävlingshjälm
* Kavaj 
* Lika många vita t-shirtar eller skjortor som det är dagar
* Lika många vita ridbyxor som det är dagar
* Skjortbröst
* Två par handskar
* Stövlar och stöveltvål
* Håruppsättningsprylar
* Ridstrumpor
* Spö och sporrar
* Överdragsbyxa
* En fin jacka
* Sen så tar jag ju med vanliga kläder osv också
 
 
I MIN FRAMRIDNINGSVÄSKA
 
* Maskotar
* Något att dricka
* Lädertvål
* Morötter och sockerbitar
* Dextrosol
* Programmet
* Handduk
* Extra handskar
* Flugkräm och vaselin
* Fuktig svamp