Veckans Hiss&Diss

Hej, idag kommer veckans hiss och diss!
 
 
 
JH Collection. Så himla snygga grejer. Finns på Hööks.
 
 
 
 
 
 
 
 
Allt det här, rosa, glittrigt, ååååååh gud jag får panik!! Stackars hästar som måste stå ut med detta! De är inte My Little Ponys, herregud.....
 
Det var veckans hiss&diss idag, bloggar nog lite mer ikväll.
Hejdå!
#1 - - Irma:

hihih tycker detsamma! :* dock kan vissa rosa grejjer vara snyggt på hästen men detta var överstyr! XD
Länntäcket= <3 :D

Svar: Absolut kan rosa saker vara snyggt, så länge man inte har hästen som en sminkdocka/my Little pony! Jag skulle ALRDIG i hela mitt liv spraya glitter eller knoppa mina hästar med rosa manrosetter med kristaller på. Men rosa kan vara snyggt så länge det inte går över styr! :)
Nora Lund

#2 - - Elin:

Vill ha, vill ha, VILL HA JH Collection grejorna!!!!!!!!!!! ♡♡♡♡♡ :-):-):-)

Svar: Det vill jag också ;)
Nora Lund

#3 - - Michelle:

Jag tycker man ska ha vad man tycker är fint bara det inte blir överdrivet det på bilderna tycker jag är fint hela min utrustning är blå utom sadeln då ;)

Svar: Snyggt :)
Nora Lund