Konditionsträningar och en frågestund!

Hejhej! Idag så har jag ridit Gin på fältet i snön så han fick jobba på lite. Det är bra men väldigt ansträngande för hästarna så jag red inte så länge. Men Gin var fin och när han måste ta i sådär med benen så får han ett så himla härligt steg och så fick han jobba i en lägre form. Jag behövde inte mocka när jag kom hem för mamma började senare på jobbet så hon mockade och tog de andra hästarna innan hon åkte.
 
Tänkte ha en liten frågestund! Ni får ställa vilka frågor ni vill (så länge det inte handlar om mitt privata liv utan om det jag bloggar om, alltså hästarna, stallet, träning och tävling osv.) Ni får ställa hur många frågor ni vill och så svarar jag på de frågor som kommit in på fredag.
 
Det var allt för ikväll, ses imorgon! :)
#1 - - Vilma :

Har lite frågor:
1. Hur ser dina kommande åt ut med Gin?
2. Var ska du jobba med när du blir stor?
3. Hur långt vill du komma inom ridsporten?
4. Vad hatar du hos en häst tjej/ kille?
5. Hur skulle du beskriva dig själv med 10 ord?

#2 - - Elin:

Tror du att du kommer till SM med Gin eller blir det med någon annan häst?