Hööks haul!

Hejhej! Jag var ju på HÖÖKS förra veckan och då lovade jag att jag skulle göra en haul på det, så den kommer nu (Tyvvärr lite sent..). Bilderna har jag inte tagit själv, utan det är bilder från internet. Men sakerna på bilderna är det jag köpt, men inte mina bilder. Hoppas att ni fattar, det blev lite omständigt...
 
 
Oj, bilden blev jättestor.. Men jaja, denna kavaj fast i mörkblått/svart. Broschen medföljde.
 
Sen så köpte jag dessa benskydd både fram och bak. Storlek ponny.
 
 
Och så köpte jag den här naturborsten med äkta gethår och Gin älskar den! Han blundar och gäspar när man borstar honom med den! :) Jag köpte även en glansspray fast jag hittade ingen bild på den.
 
 
Detta ulltäcke köpte jag också och det passade perfekt på Gin, jag behövde inte ens fixa kryssgjordarna. Det står in it to win it på det.
 
Oj, nu blev det en till stor bild men jaja. Jag köpte de här ridbyxorna från JH Collection.
 
Och så dessa ridbyxor. Det var det jag köpte, hejdå! :)