Temamånad

Hej, jag har funderat lite över bloggen och jag kom fram till att jag ska börja med en ny grej som jag kommer kalla temamånad. Självklart fick jag idèn när jag mockade, man får alltid, alltid de bästa idèrna när man mockar konstigt nog. Världens bästa terapi! 
 
Ialla fall, jag tänkte förklara lite hur jag tänkt krinng de här temamånaderna. Varje månad kommer att ha ett eget tema (precis som man hör på namnet) och då kommer inläggen vara lite mer riktade mot det hästämnet. En temamånad kan tex vara: " hästens skötsel och sjukdomar", och då kanske det kommer fakta om sjukdomen, vad man gör åt den/ hur man undviker den, tecken på att hästen är sjuk, skötseltips osv. Självklart kommer inte alla inlägg vara temainlägg, men då kommer bloggen vara lite mer inriktad på det just den månaden. Ett  annat tema kanske blir "hästens utrustning" och då blir det fortsatt tips,, fakta osv.
 
 
 
Denna månads ( December ) tema kommer att vara " Min första ponny" och anledningen till att jag gör detta är för att jag vet att en tjej som heter Daisy läser detta. Jag vet även att Daisy är 8-9 år gammal, och hon och hennes föräldrar planerar att köpa en första häst till Daisy. Under denna månad kommer det att handla om bl annat detta:
* Att tänka på innan köp
* Vilken ponny passar mig?
* Provridningen
* Köpet
* Första veckorna
Med mera.
 
Jag planerar även att lägga ut videos här på boggen där jag visar lindning av ben på korrekt sätt, lite skötseltips och sådär.
 
 
Daisy, denna temamånad är tillgängnad dig! ♥
#1 - - Daisy:

Hej, Nora jag älskar det du skrev om mig.Hoppas vi kan ha våran hästdag snart:-)