STOCKHOLM

Hej! Jag var i stockholm i helgen, vilka av er var där? Vad tyckte ni om Friends Arena? Jag tyckte att det var riktigt coolt faktiskt. Jag var där lördag em/kväll och såg Familjematinèn, hoppningen och galakvällen. Tyvärr kunde jag inte gå på dressyren dock :( Jag var iaf riktigt nöjd med mina inköp, och gjorde några riktigt bra köp.
Jag köpte hästgodis från PS of Sweden, ekologiskt, naturligt godis i massa olika smaker. 2,5kg för bara 100kr (billigt)
Sen på Granngårdens monter hade de mässpris på glansspray så den kostade endast 80kr så den köpte jag till Trusse. "Orginal"priset på den ligger på ca 129kr så även det var ju billigt.
Sen köpte jag en till grej som jag blev sjukt glad över. Det kommer ifrån Sjöhagen Wear och schabraket kostade bara 100kr och brodyren gick på 95kr + att det gick skitfort att få tillbaks det! Det var över 13000 människor i arenan, och hur många som helst beställde, men ändå gick det på 40 minuter. Det var fler butiker som hade brodyr och där gick bara schabraken på 500kr, och så var man tvungen att betala porto för att det gick så långsamt att man fick det på posten flera veckor senare. Så jag är jättenöjd med mitt :)